12 xaneiro, 2023

2º Encontro 2022 / 2023: Celebración de Nadal



PARA QUE NAZA ALGO NOVO PARA QUE NAZA XESÚS

1.Introdución

NO NOME DO PAI, DO FILLO E DO ESPÍRITO SANTO.

CANTO
PREPAREMOS OS CAMIÑOS / ESTÁ PRETO O SALVADOR
E VAIAMOS CAMIÑANDO AO ENCONTRO DO SEÑOR.
Como orballo que dos ceos sobre a terra vai caer,
o Mesías prometido, feito neno, vai nacer.

2.- Sabela, a muller ocultada, regalada e empoderada: Lc 1, 5-25. 39-45. 57-80.

CANTO: 
E, RO RO, RO RO, MEU NENO!
E, RO RO, RO RO, MEU AMOR!
(unha persoa recita as estrofas; despois de cada estrofa repítese o canto)
Polos criaturas afogadas nas augas mediterráneas.
Polas criaturas que van nacer e non nacen.

Polos criaturas malcriadas,
consentidas en excesos nos nosos fogares.
Polas criaturas obxecto de trata carnal.

Polas criaturas vítimas de guerras e fames.
Polas criaturas carentes de menciñas e agarimos.

Polas criaturas que sofren rupturas familiares.
Polas criaturas amortuxadas con tanto ter.

Por unha infancia ben atendida e educada.
Por unha infancia leda e solidaria,
tal como Deus a soña.
REPETIMOS O CANTO

3.- María, a chea de graza dispoñible para Deus: Lc 1, 26-56. 2, 1-7.39-40.

Recitado do poema de José Luís Blanco Vega: Anunciada (…y tengo amor a la visible, Sal Terrae,55).

ANUNCIADA
-¿Y cómo os diría yo
lo que un ángel desbarata?

Fue como tener seguras
las paredes de tu casa
y en un vendaval sin ruído
ver que el techo se levanta
y entra Dios hasta la alcoba
diciendo:

-Lena de gracia,
no me levantes paredes
ni pongas muro a tu casa,
que por entrar en tu historia
me salto yo las murallas.

Si virgen, has de ser madre,
si esposa, mi enamorada,
si libre, por libre quiero
que digas: “he aquí la esclava”.
-He aquí la esclava, le dije.

Y se quedó mi palabra
sencilla, sencillamente
en el aire arrodillada.

............
4,. Oración en silencio.
Que hei de facer, meu Deus,
para que os soños medren en min
e non queden en nada?
QUE QUERES DE MIN, SEÑOR,
QUE QUERES QUE EU FAGA?
Aquí estou, meu Deus,
con todo o meu ser nas mans;
a que me chamas?
QUE QUERES DE MIN, SEÑOR,
QUE QUERES QUE EU FAGA?
Humilde, cal me é tan propio,
pois eu son lama,
valente, pois ti me amparas.
QUE QUERES DE MIN, SEÑOR,
QUE QUERES QUE EU FAGA?
4.-E facemos un Belén vivinte coa achega de cada quen.

CANTOS: 
AI, CANTO AMOR, AI, CANTO AMOR!
NUNHAS POBRES PALLAS NACERÁ O SEÑOR (NACEU O SEÑOR)
DE GALICIA A BELÉN
CARAVEIS TRAEMOS EN DUCIAS DE A CEN, Xesús, caraveis que vén a ser
PARA ADORNAR O BERCE DO NENO RECÉN, o amor dos veciños deste lugar.
SON DA VEIRA DO MIÑO, CÓIDAOS SAN XOSÉ, De Galicia a aquí vimos para ser
PARA A VIRXE MARÍA QUE ESTIVO DE PARTO os primeiros en te agasallar.
ONTE Á NOITE EN BELÉN.
NANA PARA DURMIR O NENO
1.Dúrmete, Neno bendito,
dúrmete, caraveliño
que están os anxos á veira
do teu berce pequeniño.
Dúrmete.

DÚRMETE, NENO BENDITO,
DÚRMETE, CARAVELIÑO,
QUE ESTÁN OS ANXOS Á VEIRA
DO TEU BERCE PEQUENIÑO.
DÚRMETE.

2. Durme, estreliña do ceo,
pombiña dos meus amores,
que tamén te están gardando
Xosé e máis os pastores.
Dúrmete.

3. Déixame encherte de bicos,
déixame darche unha aperta,
déixame cantar cos anxos
a Paz que ti traes á terra.
Dúrmete.


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Reservámonos o dereito de determinar que comentarios non deben ser publicados co obxectivo de manter un diálogo respetuoso, enriquecedor e fluido.