12 marzo, 2019

Obradoiro de Espiritualidade 5




PENSAR E VIVIR A XESÚS HOXE

Textos Bíblicos:

Mc 1, 14-45: Imaxe dun Xesús itinerante, radical, conflitivo, alternativo no nome de Deus, similar a outros que se amosaron no seu tempo con estas características.
Feit, cc 2-5: Os discursos de Pedro recollen a un Xesús admirable, instrumento da salvación  de Deus, a quen Deus resucita e engrandece poñéndoo á súa dereita.
Xn 1,1-18: “O cuarto Evanxelista foi o primeiro escritor cristián en concibir claramente a pre-existencia persoal do Logos-Fillo e en presentar isto coma unha parte fundamental da súa mensaxe.”


Para entrar en contacto coa túa experiencia de vida.
1.- ¿Que aspectos da personalidade humana e relixiosa de Xesús me impresionaron máis, e son considerados por min como aspectos importantes nos que seguir profundando na miña vida?
2.- ¿Como entendo a divindade de Xesús e a que experiencias me leva isto na miña vida?
3.- ¿Que significa para min, como me afecta, como vivo a identificación de Xesús coa xente excluída?
4.- ¿Que me aportaron este curso e este obradoiro? ¿Quen é realmente Xesús para min? ¿Sabería presentalo a quen por el me pregunte?


Tempo de oración

Busca e crea un espazo, un momento, un tempo axeitado para a oración (15-20´)
Centra hoxe a oración no Xesús que se nos fai presente na xente máis marxinal. Para iso empeza lendo Mt 25, 31-46, que acollemos non como ameaza para despois da morte, senón como iluminación da vida.
Identifica o rostro de Xesús, o Cristo, co dalgunha persoa marxinada que coñezas e trates. Contempla, adora, ama, faite dispoñible ata onde o Espírito te vaia levando.
Dálle grazas a Deus porque así de fácil e de provocativo se fai presente na túa vida.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Reservámonos o dereito de determinar que comentarios non deben ser publicados co obxectivo de manter un diálogo respetuoso, enriquecedor e fluido.