22 de
marzo: Domingo 4º de Coresma
Evanxeo: Xn 9,1-41. Breve: 9, 1.6-9.13-17.34-38
Unha vez (estaba
Xesús no templo) e ao pasar, viu a un cego de nacemento. Entón cuspiu na terra
e fixo lama co cuspe e untoulle os ollos ao cego con ela, dicíndolle:
—Vaite lavar na
piscina de Siloé (que quere dicir enviado).
El foi, lavouse
e volveu con vista. Entón a veciñanza e quen antes o viran andar a pedir,
preguntaban:
—¿Non é este o
que estaba sentado pedindo?
Uns dicían: o mesmo;
outros dicían: non, pero aseméllaselle; e el dicía: son eu.
Levaron onda os
fariseos o que fora cego. Era sábado o día no que Xesús fixo lama e lle abriu os ollos. E tamén
os fariseos lle preguntaban como chegara a ver. El respondeulles:
—Untoume lama
polos ollos, laveime e vexo.
Algúns dos
fariseos dicían: Este home non vén de Deus, que non garda o sábado. Outros, en
cambio, dicían: ¿E logo podería un home pecador facer estes sinais? E había
división entre eles. Entón preguntáronlle outra vez ao cego:
—¿A ti que che
parece ese home que lle deu vista aos teus ollos?
El contestou:
—Que é un
profeta.
Respondéronlle
eles:
—Ti naciches
todo envolto en pecado ¿e vasnos ensinar a nós?
E botárono fóra.
Oíu Xesús que o botaran fóra, buscouno e preguntoulle:
—¿Cres ti no
Fillo do home?
El respondeulle:
—E quen é,
Señor, para que crea nel?
Díxolle Xesús:
—Éche o mesmo
que estás vendo e que está a falar contigo.
El dixo:
—Creo, Señor.
E prostrouse
diante del.
Meditación
Este texto pódenos
valer para realizar un encontro persoal e comunitario con Xesús na verdade
fonda das nosas persoas, na fe. O cego foi facendo un camiño: de non ver, pasa
a ver; de descoñecer a Xesús, de falar del como de "o home que se chama
Xesús", ata chegar a recoñecelo coma Señor, é dicir, como a persoa que co
seu poder, coa súa atracción era capaz de pacificar, alentar, orientar, aledar
a súa vida. E isto é o máis importante deste evanxeo. A aquel cego de nacemento
pasoulle isto, viviu isto con Xesús. Ao evanxelista Xoán e a moitos dos seus
compañeiros e compañeiras pasáralles o mesmo. E nós que? E as nosas comunidades
cristiás que? ¿Temos e facilitamos esta
experiencia de encontro con Xesús? ¿Como nos afecta, en que se teñen aberto os
nosos ollos? ¿Compartimos con outras persoas iso que Xesús foi facendo, está
facendo nas nosas vidas?
É importante
reparar nas pegas, nas dificultades que os diferentes personaxes do relato van
atopando para ese encontro con Xesús, porque igual nos poden axudar a entender
as nosas mesmas dificultades e a buscarlles remedio. O cego foi o máis sinxelo;
ía contando o que ía vendo, e onde non
entendía, preguntaba; non deixa de ser un bo método. Despois van aparecendo os
veciños e veciñas, que se lean con que se aquel home era ou non era o cego de
nacemento: moitas veces tamén nós nos enredamos en disquisicións que nos
impiden ir ao gran e chegar a atoparnos
con Xesús. Os fariseos atoparon a maior dificultade na mesma vida relixiosa que
vivían: eran tan esixentes, tan cumpridores, tan amigos das leis e tradicións
relixiosas, que se cegaban con iso e se facían incapaces de ver en Xesús o
rostro de Deus que lles estaba ofrecendo algo novo con máis vida e liberdade da
boa. É ben curioso que fose certa xente moi relixiosa a que máis dificultades
tivo para aceptar a Xesús.
E, por último,
estaban tamén os pais do cego; neles a dificultade estaba no medo; medo á
marxinación que podían sufrir se recoñecían a sorprendente novidade de Xesús;
medo a enfrontarse co poder relixioso ou con calquera outro poder, se entraban
en seguimento de Xesús. Isto é moi importante. Hoxe hai moitos poderes
económicos, culturais, de maneiras de entender a vida e de comunicala, que fan
moitas inxustizas, que protexen sobre todo os intereses da xente grande; estes poderes
lévannos a encollernos, a escondernos de ser crentes, por medo a parecer
raros/as, a non estar dentro do sistema de vida normal, a romper coas súas
trampas: consumismos, futbolismos, imaxe corporal, marcas, etc.; quizabes
teñamos medo a enfrontarnos con todo iso con humildade e valentía, e por iso
escapamos dun encontro vivo con Xesús. Sería ben que cada un, cada unha de nós
pensase algo nas dificultades que está tendo para este encontro con Xesús.
Na Eucaristía
Xesús ábrenos a mirada, para que o descubramos a fondo como amigo e servidor
entregado, como revulsivo para a comunidade cristiá e para a sociedade, como
fillo de Deus.
Oración
Coma o cego de
nacemento,
necesito tamén,
Xesús, a túa luz.
para levar ben a
miña vida
en paz e
verdade, sen trampas,
Coma o cego de
nacemento,
a luz, a túa
luz, Xesús, canto a desexo!,
para orientarme
no uso correcto dos cartos, cando os hai,
con tino e
solidariedade,
ou na maneira de
buscalos honradamente, cando carezo deles.
Coma o cego de
nacemento,
canto agradezo a
túa luz, Xesús,
que me oriente
para ponderar ben,
para ver as
luces e as sombras do que me pasa,
do que vai
acontecendo cada día,
e así orientar
ben a miña participación social, política, sindical.
Coma o cego de
nacemento,
canto confío na
túa luz, Xesús,
para orientar a
miña vida de fe,
para soportar o
meu propio pecado,
para saír
adiante en horas de amargura,
para erguer a
vista, o corazón,
e encetar cada
día con ollos de esperanza.
Acción
Dentro do tempo
de Coresma no que estamos, ben poderiamos darnos hoxe un tempo para ver que
zonas de sombra, de escuridade, de cegueira hai nas nosas vidas, e poñelas
diante de Xesús para que nolas ilumine. Se facemos isto en pequeno grupo, moito
mellor.
23 de
marzo: luns da 4ª semana de Coresma
Evanxeo: Xn 4, 43-54
Saíu Xesús de
Samaría para Galilea; Xesús mesmo tiña dito que ningún profeta era honrado na
súa patria. Cando chegou a Galilea, os galileos acollérono ben, pois viran todo
o que Xesús fixera en Xerusalén durante a festa, xa que tamén eles foran á festa.
E Xesús volveu de novo a Caná de Galilea, onde cambiara a auga en viño.
Había en
Cafarnaúm un funcionario que tiña o fillo enfermo. Oíu que Xesús viña de Xudea
cara a Galilea, foino esperar e rogáballe que baixase a curar o seu fillo, que
estaba á morte.
Díxolle entón
Xesús:
—Se non vedes
sinais e prodixios, non credes.
O funcionario
insistiu:
—Señor, baixa
antes de que morra o meu meniño.
Xesús
contestoulle:
—Vaite, o teu
fillo vive!
O home creu na
palabra que lle dixera Xesús e foise. E, cando xa el baixaba, saíronlle ao
encontro os seus servos, para lle dicir que o neno xa se puxera ben. Entón
preguntoulles a que hora empezara a notar a melloría.
Eles
respondéronlle:
—Onte, a iso da
unha baixoulle a febre.
Decatouse entón
o pai de que aquela fora a hora na que lle dixera Xesús “o teu fillo vive”, e
creu el e máis toda a súa familia.
Este segundo
signo fíxoo Xesús cando volvía de Xudea para Galilea.
Meditación
Xesús ofrécenos
a seguridade de sermos persoas fondamente queridas. Xesús axúdanos a ver que as
persoas, cada persoa, temos un valor único, que ninguén pode atropelar. Xesús
axúdanos a descubrir as enormes posibilidades que cada persoa levamos no noso
interior, posibilidades que nos fan moi fortes ante calquera atranco na vida.
Xesús axúdanos a descubrir que estamos chamados á unión, á comunidade, e que a
comunidade nos aporta grande felicidade. Xesús ofrécenos un estilo de vida
libre, solidario, agradecido, irmandado, humilde, valente, alegre, resistente,
confiado. Xesús axúdanos a afrontar os límites, calquera límite, que ten a vida
e a encararnos con eses límites con esperanza, sen angustias, porque a pesar de
todo seguimos sendo persoas queridas, ás que sempre nos agarda un espazo de
luz, un corazón amante, un porvir pacificado. Pareceranos todo isto pouco
milagre?
Oración
Xesús,
o meu fillo
morre,
a miña
comunidade cristiá esmorece,
a miña parroquia
achícase,
o mundo rural
vai a menos,
os pobos
desángranse polas feridas das guerras,
as pobrezas
aumentan e aséntanse entre nós,
a conciencia
social debilítase,
os políticos
ceden ante o capital, …
Xesús,
que podes facer
ti?
Que podo facer
eu?
Que podemos
facer nós,
todas e todos
nós?
Acción
Se nos atopamos
ante un problema calquera, persoal ou comunitario, podémonos preguntar que
podo, que podemos facer para abordalo e axudar a resolvelo ou, cando menos,
alivialo algo.
24 de
marzo: martes da 4ª semana de Coresma
Evanxeo: Xn 5, 1-3.5-16
Celebrábase unha
festa dos xudeus. E Xesús subiu a Xerusalén. Hai en Xerusalén, onda a Porta das
Ovellas, unha piscina chamada en hebreo Bezsazá, que ten cinco pórticos. Neles
había unha chea de enfermos, cegos, coxos, tolleitos Estaba tamén alí un home
que levaba trinta e oito anos enfermo. Xesús, ao velo deitado e sabendo que levaba
xa moitos tempo, preguntoulle:
—Ti queres
quedar san?
Respondeulle o
enfermo:
—Señor eu non
teño a ninguén que me bote na piscina cando se remexe a auga; e, para cando eu
veño, sempre baixa outro máis axiña ca min.
Xesús díxolle:
—Érguete, colle
a túa padiola e anda.
No intre púxose
bo aquel home, colleu a súa padiola e botou a andar. Pero aquel día era sábado.
Entón dicíanlle os xudeus ao que quedara curado:
—É sábado, non
tes dereito a levar o leito.
Mais el
respondeulles:
—O que me curou
díxome el mesmo: “Colle a túa padiola e anda.”
Eles
preguntáronlle:
—Quen é o home
que che dixo “colle e anda”?
Pero o curado
non o sabía, pois Xesús escapara do xentío que había naquel sitio. Máis tarde
atopouno Xesús no templo e díxolle:
—Mira que estás
san; non volvas pecar, para que non che veña algo peor.
Foise o home e
contoulles aos xudeus que fora Xesús quen o curara. Por este motivo os xudeus
perseguían a Xesús, por facer estas cousas en sábado.
Meditación
É ben exemplar
este relato. Primeiro porque sitúa a Xesús enredado coa xente que ten problemas
na vida, neste caso uns problemas de saúde que facían especialmente débil e
marxinal a aquel enfermo. Xesús era moi amigo de andar os camiños, de atoparse
con xente envolta en toda clase de debilidades, e a esa xente dáballe o que el
sabía e podía dar: proximidade, confianza, alentos, sanidade; nunca buscando a
súa gloria, senón o benestar da xente, a súa incorporación digna á vida social.
É exemplar tamén
este relato, porque pon de manifesto o enfrontamento entre a relixión oficial e
o talante de Xesús. A relixión oficial tende a poñer por diante as súas normas,
as súas doutrinas, caia quen caia. Xesús pon por diante o ser humano
necesitado, cousa que molesta á relixión oficial, por raro que pareza. Por iso
a relixión oficial foi a por Xesús. Por iso o matou. Pero, por iso mesmo, a súa
morte foi e segue a ser fonte de vida.
Oración
Grazas, Xesús,
porque iluminas
ben o camiño da nosa fe.
Grazas,
porque nos dis
con claridade onde está o importante.
Grazas, Xesús,
porque os teus
ditos e feitos nos chaman ao cambio.
Grazas,
porque nos
axudas a poñer o débil no centro da nosa experiencia relixiosa,
para aí
atoparnos contigo,
para aí
atoparnos con Deus.
Grazas.
Acción
Podemos revisar
onde poñemos os acentos da nosa vida crente. Podemos mirar que lugar ocupa a
xente necesitada, pobre, marxinal nas nosas ansias e horarios de cada día.
25 de
marzo: Solemnidade da Anunciación do Señor
Evanxeo: Lc 1, 26-38
Sucedeu que aos
seis meses (do anuncio do nacemento de Xoán Bautista) Deus mandou o anxo
Gabriel a unha aldea chamada Nazaré, onda unha mociña prometida a un home da
casa de David, que se chamaba Xosé; o nome da mociña era María.
O anxo entrou
onde estaba ela e díxolle:
—Alégrate, chea de
graza, o señor está contigo.
Ela turbouse con
estas palabras, cavilando que podería significar aquel saúdo. O anxo continuou:
—Non teñas medo,
María, porque ti gozas do favor de Deus. Mira, vas concibir no teu ventre e
darás á luz un fillo, a quen chamarás Xesús. Será grande e chamarase Fillo do
Altísimo, e o Señor Deus daralle o trono de David, seu pai; reinará por sempre
na casa de Xacob e o seu reinado non terá fin.
María
respondeulle ao anxo:
—E como pode ser
isto, si non convivo con ningún home?
O anxo
contestoulle:
—O Espírito
Santo baixará sobre ti e o poder do altísimo cubrirate coa súa sombra; por iso
o que vai nacer de ti será santo e chamarase Fillo de Deus. Aí tes a túa curmá
Sabela, que concibiu un fillo na súa vellez, e xa está de seis meses a que
consideraban estéril, pois para Deus non hai imposibles.
María
contestou:
—Pois aquí está
a escrava do Señor: que se cumpra en min canto dixeches.
E o anxo marchou
de onda ela.
Meditación
O que pasou en
Xesús, con Xesús, axúdanos a entender o que pasa con todos os homes e mulleres
que vimos a este mundo. Calquera home ou muller temos partes de nós que máis ou
menos podemos coñecer ben; temos un corpo, temos un xeito de ser, temos unha
maneira de pensar, temos unha mente, unha maneira de nos situar ante nós
mesm@s, ante os demais, antes Deus; temos tamén un mundo de sentimentos… Todo
isto permite coñecernos, identificarnos e diferenciarnos.
Pero, aínda así,
hai un algo de nós, fondo, misterioso, que se nos escapa a nós mesm@s e, por
suposto, tamén a quen nos rodea. Para as persoas que temos fe relixiosa, esa
zona inabarcable de misterio que nos envolve conéctanos co misterio mesmo de
Deus. Somos persoas así de fondas, de ricas, de insondables porque as nosas
raíces están en Deus e en Deus nos movemos e existimos diariamente. Somos
persoas así de ricas porque, a semellanza de Xesús, tamén nós somos dalgunha
maneira persoas feitas tales polo Espírito mesmo de Deus. O que en Xesús foi
plenitude e redondez en nós é intento e aproximación. E todo isto podémolo ir
vivindo e realizando nas mil circunstancias miúdas do día a día. Somos queridas
e agraciadas por Deus, somos invitad@s á alegría e á confianza, Podemos deixar
que o Espírito nos fecunde, si ou non. María é un referente. Algo
marabillosamente humano, marabillosamente divino. Así somos nós.
Oración
Velaquí a
escrava,
o escravo do
Señor.
Disposta/o a
dicir un si
que me rompa e
me libere.
Disposto/a a
deixar que o Espírito
faga de min,
algo polo menos,
un reflexo do
mesmísimo Xesús.
Deixando que se
constrúa en min
o rostro humano
de Deus
que levo nas
miñas entrañas agochado.
Velaquí a pobre
criatura do Señor!
Acción
Podemos mirar
para nós mesm@s e ver en que cousas nos vemos algo semellantes a Xesús e en que
cousas non. Agradecemos o primeiro e temos en conta o segundo para aprender a
non poñer freo ao Espírito que nos quere transformar.
26 de
marzo: xoves da 4ª semana de Coresma
Evanxeo: Xn 5, 31-47
Nunha ocasión
díxolles Xesús aos xudeus:
—Se eu fose
testemuña en causa propia, o meu testemuño non tería validez. Pero é outro o
que testemuña a favor de min e eu sei que é válido o testemuño que dá de min.
Vós mandastes
xente a preguntarlle a Xoán e el deu testemuño da verdade. Non é que eu apele
ao testemuño dos homes, pero lémbrovos isto pola vosa salvación. Xoán era o
facho que ardía e alumaba, e vós quixestes gozar un instante da súa luz. Mais
eu teño un testemuño máis importante ca o de Xoán, pois as obras que o Pai me
encargou de levar a cabo, esas obras que eu fago, dan fe de que eu son un
mandado do Pai. E o Pai, que me mandou, dá testemuño a favor de min. Pero vós
nin oístes nunca a súa voz, nin vistes o seu rostro, e tampouco conservades a
súa palabra en vós, porque non credes naquel que El mandou. Estudades as
Escrituras, coidando que nelas tedes vida eterna; pois esas son as que
testemuñan a favor meu e vós non queredes vir a min e así ter vida.
Non é que eu
espere gloria dos homes; pero ben me decato de que vós non tedes dentro o amor
de Deus. Eu veño no nome do meu Pai e non me recibides; se outro vén no seu
propio nome, a ese recibirédelo. Como ides poder crer vós, que vos dades honra
uns a outros e non procurades a gloria que vén do único Deus? Non coidedes que
vos hei acusar ao Pai; quen vos acusa é Moisés, ese no que vós tedes a
esperanza. Pois se vós crerades a Moisés, habiades crer tamén en min, xa que de
min escribiu el. Mais se non fiades nos seus escritos, como ides crer nas miñas
palabras?
Meditación
Son moi duros os
reproches contra os xudeus que o evanxelista Xoán pon na boca de Xesús, nun
momento en que había un grande enfrontamento entre os xudeus a as primeiras
comunidades cristiás: non o acollen, non reparan nas obras que fai, nunca oen a
voz do Pai, non cren nel, buscan a gloria mundana, non está neles o amor de
Deus, non lle fan caso ao mesmo Moisés …
Seguro que tamén entre os xudeus habería de todo.
A nós o que nos
importa é ver ata que punto nós acollemos ou non a persoa e o estilo de vida de
Xesús, e por que o facemos. Convéncenos o seu estilo de vida tan limpo de
calquera comenencia e tan dado ao servizo no nome de Deus? Convéncenos o
exemplo que ao longo da historia nos foron dando persoas que se fiaron a fondo
de Xesús? Convéncenos Xesús porque imos experimentando algo de Deus, e Xesús
sábenos a Deus? Convéncenos Xesús porque vemos que realmente nos dá paz,
alentos, vida? Convéncenos Xesús porque vemos que, ao seu lado e ao lado de quen facemos comunidade
con el, facémonos persoas máis vivas, honradas e solidarias?
Oración
Veño onda ti,
Xesús,
cheo de
contradicións:
digo que te
creo, que te quero, que te sigo,
pero logo, ao
longo do día e dos feitos,
a miña fe en ti
é cativa,
o meu amor por
ti sabe a pouco,
a miña vontade
de seguirte atráncase con frecuencia.
A de cousas que
o teu evanxelista Xoán
me podería botar
en cara!
Pero, aínda así,
aquí estou,
co meu pecado
nas mans
dicíndoche unha
vez máis:
creo en ti,
quérote,
quero seguirte.
Acción
Coñecémonos máis
ou menos ben. Daqueles comportamentos nosos que máis chocan co estilo de vida
de Xesús podemos escoller un para ver de cambialo.
27 de
marzo: venres da 4ª semana de Coresma
Evanxeo: Xn 7, 1-2.10.25-30
Nunha ocasión
recorría Xesús a Galilea, pois non quería andar pola Xudea, porque os xudeus
queríano matar. Estaba a chegar a festa dos xudeus chamada das Tendas. Cando os
seus irmáns xa subiran á festa, entón tamén el subiu, non manifestamente, senón
en secreto. Algúns dos habitantes de Xerusalén comentaban:
—Non é a este a
quen intentaban matar? Pois mira como fala á vista de todo o mundo e máis non
lle din nada. Será que de verdade as autoridades chegaron a recoñecer que el é
o Mesías? O caso é que este sabemos de onde é, mentres que o Mesías, cando
veña, ninguén saberá de onde é.
Entón Xesús
berrou, mentres ensinaba no templo:
—A min
coñecédesme e sabedes de onde son. Pero eu non vos vin pola miña conta; a min
mandoume o Verdadeiro, a quen vós non coñecedes. Eu coñézoo, que de onda el son
e foi El quen me mandou.
Daquela trataban
de prendelo, pero ninguén lle botou man; aínda non chegara a súa hora.
Meditación
Nas nosas vidas
hai moitas cousas que non damos comprendido, misteriosas. Nacemos da nosa nai,
do noso pai, pero cal é a fonte do noso ser? Cal é o fondo que nos sostén e
anima día a día durante a nosa vida? A onde imos parar cando o noso corpo se
esgota e a morte pon o punto final á nosa existencia terrea? Que vai ser deste
noso ser tan particular, pois non houbo nin haberá no mundo outro ser coma min?
Xesús percibiu
con claridade que a súa fonte estaba en Deus. E que viña de Deus coa tarefa de
que a xente toda descubrísemos e vivísemos esa vinculación fonda con Deus, que
lle dá sentido, verdade e enteireza a toda a nosa vida. Irmáns e irmás todas
nesta gran familia humana que se realiza en cada casa, en cada parroquia, en
cada pobo. Iso era o máis importante, o único importante de toda relixión.
Oración
Quero aprender
de ti, Xesús,
a vivir ben
asentad@ en Deus.
Quero aprender
de ti,
a facer da fe
unha escola de escoita,
de rebeldía e de
obediencia.
Quero aprender
de ti, Xesús,
a ser eu mesm@,
na miña
particular grandeza
na miña singular
indixencia,
sempre ao calor
de tod@s,
sempre en débeda
con tod@s.
Por iso aquí
estou, Xesús, onda ti,
apréndeme.
Acción
Pásanos ás veces
que nos rebelamos contra quen nos di cousas que nos descolocan, tanto no campo
da fe, coma noutros campos da vida. E tendemos a querer quitar do medio a esas
persoas innovadoras. Sería ben que mirásemos se con algunha persoa nos está pasando
iso. Podemos cambiar. Faranos ben.
28 de
marzo: sábado da 4ª semana de Coresma
Evanxeo: Xn 7, 40-53
Nunha ocasión
algúns de entre a xente que oíran as palabras de Xesús dicían: “Este é
verdadeiramente o Profeta.” Outros dicían: “Este é o Cristo.” Outros, en
cambio, dicían: “pero é que o Cristo vai vir de Galilea? Non di a Escritura que
o Cristo ha vir da descendencia de David, e de Belén, a vila de onde era
David?”
E houbo división
no pobo por causa del. Algúns queríano prender, pero ninguén lle puxo enriba as
mans. Foron entón os gardas onda os xefes dos sacerdotes e os fariseos. Eles
preguntáronlles:
—Por que non o
trouxestes?
Respondéronlle
os gardas:
—Nunca ninguén
falou así coma este home.
Respondéronlles
os fariseos:
—Seica vos
engaiolou tamén a vós? Vistes que algún dos maxistrados ou dos fariseos crese
nel? Non. E a xente esa, que non coñece a Lei, son uns malditos.
Un deles,
Nicodemo, o que fora primeiro onda el dixo:
—Desde cando a
nosa Lei xulga un home sen antes escoitalo e investigar o que fixo?
Respondéronlle:
—Tamén ti es de
Galilea? Pois estuda e verás como de Galilea non sae profeta ningún.
Meditación
Pasa con
frecuencia que queremos contentar a todo o mundo, e por iso non nos definimos,
e por iso andamos con branduras e acomodacións. Pretendemos ser fieis ao estilo
de vida de Xesús, pero ao mesmo tempo queremos funcionar cos criterios do
mundo. Xesús non era así; falaba con firmeza, situábase con forza do lado da
xente máis débil, amosaba claramente que iso era o que o mesmo Deus acendía no
seu corazón. E facíao sen medo a crear conflito, como realmente o creaba. Pero
iso era o que á posta quería: que a xente pensase e se fose definindo.
Que ben nos
viría que, como persoas e como comunidades cristiás, seguísemos este talante de
Xesús! Canto ben nos fariamos a nós mesmos e á demais xente se fósemos claros e
contundentes nas nosas opcións, sen desprezar a ninguén, pero sen agochar para
nada o don do Evanxeo que Deus nos puxo nas mans para facelo chegar aos nosos
contemporáneos o máis limpo posible!
Oración
Nunca ninguén
falou coma ti, Xesús!
Coa mesma paixón
por Deus.
Coa mesma paixón
por cada home ou muller
cos que te
fuches cruzando pola vida.
Coa mesma paixón
por min.
Nunca ninguén
soubo xuntar coma ti
palabras e
feitos
nunha idéntica
fidelidade.
Grazas, Xesús,
á sombra do teu
ser quero acollerme.
Acción
Podemos mirar se
nalgún aspecto da nosa vida relixiosa ou civil non somos claros, non falamos
conforme ao que pensamos, simulamos para non significarnos, para non provocar
rexeites. Tamén aquí seguro que poderemos poñer máis verdade na nosa vida.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Reservámonos o dereito de determinar que comentarios non deben ser publicados co obxectivo de manter un diálogo respetuoso, enriquecedor e fluido.