04 decembro, 2022

1º Encontro 2022 / 2023


PALABRAS NO SILENCIO. SILENCIO NAS PALABRAS

1.O símbolo bíblico da luz. De veras acollidxs por Deus, por Xesús, polo Espírito.

(Contento por nos ver xuntxs, por nos ver dispostos á escoita, das palabras vellas, das palabras novas. Con ganas de contactar coas fontes da vida, de medrar, de madurar, de medrar en paz, en solidariedade, en alegría… Toliñx por nós, preocupado por nós, por toda a creación, por todo cando sae das súas mans).

2.-Silencio para escoitar a palabra que a min me dirixe. (música de fondo)

3.CANTO:
O Señor é o meu pastor,
nada de falta.
O Señor é o meu pastor,
sempre vai comigo.
Invítasme á túa mesa,
en horas de amargura.
Ti enches a miña copa 
de xenio e tenrura.
O Señor é o meu pastor,
nada de falta.
O Señor é o meu pastor,
sempre vai comigo.
Ti sempre me acompañas
con ese amor tan teu
e vivirei por sempre
o amparo de Deus.
4. PREGARIA
Cada día erguerme soñando contigo.
Cada día descubrir a túa presenza envolvéndoo todo
(“en todo estás e ti es todo,
para min e en min mesmo moras”).
Cada día escoitar cos oídos do corazón
a túa voz oculta en tantas palabras e silencios.
Cada día saberme fillo ou filla, irmán ou irmá
dunha familia inmensa e creadora.
Cada día ampliar un pouco máis o meu corazón
ata facelo universal coma o teu.
Cada día arrimar o lombo a outros lombos
na procura dunha inmensa casa común.
Cada día saberme acollida, abrazada por ti,
integrada por ti no teu soño humanitario.
Cada día agradecerche, meu Deus,
o que cada día me ofreces vivir.

5. COMPARTIR.

6.ABRIR O CORAZÓN

CANTO: 
Escoita, irmán, 
temos moito que facer 
somos as mans de Deus.
7.EN FAMILIA SEMPRE, EN POBO SEMPRE.

Noso Pai/Nai, en quen vivimos e existimos….

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Reservámonos o dereito de determinar que comentarios non deben ser publicados co obxectivo de manter un diálogo respetuoso, enriquecedor e fluido.