11 febreiro, 2023

3º Encontro 2022 / 2023: 21 de marzo de 2023


1.- O abrazo do Pai/Nai, na compaña de Xesús.

2.Veneración da Biblia
Motivación. Silencio. Adoración. Agradecemento. Implicación.
Canto:
A TÚA PALABRA É O MEIRANDE BEN
DÁNOS A ESPERANZA, MANTENNOS NA FE (2)
Evocación de palabras, persoas, narracións que foron significativas para min.
Facémolo en forma de oración.

3.-Salmo 119:
Bendito es ti, Señor,
que eu aprenda a túa vontade.
Na túa revelación teño máis gozo
ca en todas as riquezas.
Que se abran os meus ollos
para ver as marabillas da túa lei.
Os teus preceptos son a miña ledicia,
eles son os meus conselleiros.
A miña alma está pegada ao po,
que a túa palabra, Señor, me dea alento.
Eu corro tras dos teus mandatos,
pois ti ensánchasme o corazón.
Mira como amo os teus mandatos;
só ti, Señor, me farás vivir na túa xustiza.
Os teus preceptos son o meu cantar
no lugar da miña peregrinación.

A miña herdanza é o Señor:
eu propoño observar a súa palabra.
De todo corazón busco a túa presenza:
e ti consólasme conforme a túa promesa.
Eu son teu e ti sálvasme;
eu esculco os teus mandatos.
A túa palabra é o faro dos meus pés,
luz do meu camiño.
Ti es o meu refuxio, o meu escudo:
eu confío na túa palabra.
O meu corpo treme ante ti
e venero as túas decisións.´
Érgome ao abrente agardando a túa axuda;
eu confío na túa palabra.
Ti estás preto, Señor,
e os teus preceptos don firmes.
Ecos: Facémonos eco dalgunhas destas palabras.

4.-Canto:
DOUVOS UN NOVO MANDATO / DOUVOS UN NOVO MANDATO
QUE VOS AMEDES, QUE VOS AMEDES / COMO EU VOS TEÑO AMADO.
Abrimos o noso recordo, o noso corazón, a persoas, situacións que nos chaman ao amor.

5.- Volvemos ao abrazo do Pai/Nai co que empezamos:
NOSO PAI/NAI, EN QUEN SOMOS E VIVIMOS …

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Reservámonos o dereito de determinar que comentarios non deben ser publicados co obxectivo de manter un diálogo respetuoso, enriquecedor e fluido.