18 de
agosto: domingo 20 do Tempo Ordinario
Evanxeo: Lc 12, 49-53
Nunha ocasión
dixo Xesús:
—Lume vin traer
á terra, e que máis quixer eu ca que estivese a arder! Hanme bautizar cun
bautismo e xa me tarda a hora de que se cumpra. ¿Pensades que vin traer a paz á
terra? Abofé que non; vin traer
división. Pois dende agora na casa onde haxa cinco, estarán divididos tres
contra dous e dous contra tres. Estarán enfrontados pai con fillo e fillo con
pai, nai con filla e filla con nai, sogra con nora e nora con sogra.
Meditación
Supoño que, en
xeral, a todos e todas nos chocarán bastante estas palabras de Xesús, que falan
de lume, de purificación, de apaixonamento, de tensións, de enfrontamentos, de
divisións familiares. É frecuente que teñamos unha vivencia apracible da vida
relixiosa, cristiá. O ideal cristián identificámolo moi a miúdo coa paz, coa
tranquilidade, coa harmonía, co sosego. Que haxa paz, que non haxa conflitos,
nin no interior de cada un de nós, nin no interior das familias, nin na
sociedade. E non nos gustan nada xeralmente as persoas alborotadoras,
conflitivas, as que crean divisións e enfrontamentos sociais. Parécenos que
Deus nos dá a paz e nos chama á paz; e é
certo, o mesmo Xesús nolo dicía: “Déixovos a paz, douvos a miña paz”, pero
deseguida engadía tamén: “Eu non vola dou como o mundo a dá” (Xn 14,27).
Non hai paz da
boa, da auténtica, sen conflito, parece que nos quere dicir Xesús. Non hai paz
sen apaixonamento. Non se constrúe unha persoa sen pasar por etapas de crise,
de enfrontamento, de tensión; pásanos a todos, a todas, na vida. Non se
constrúe unha familia sen momentos de disensión, de choque de ideas e de
planes; o problema non é discutir, o problema será facelo sen respecto e con
actitudes dominantes. Non se constrúe e mellora unha sociedade adaptándose
sempre ao que vén dado de vello, senón tirando polas cousas para adiante,
descolocando a moitos/as, aos que normalmente están mellor colocados na
situación; o malo será cando, coma no momento presente, se descoloca aos que xa
estaban en situación de fraxilidade, para afundilos máis. Non se constrúe unha
Igrexa, unhas comunidades cristiás novas, sen que haxa conflito, sen que haxa
“lío”, como dicía e pedía o Papa Francisco.
Oración
Con paz,
con moita paz,
no corpo e no
máis íntimo,
na familia e na
comunidade,
na sociedade e
no mundo.
Pero non a paz
como a dá o
mundo,
segundo ti
dicías, Xesús,
senón a paz
conforme ti es capaz
de vivila e
compartila,
de dála
a quen che abre
o corazón e a vida.
O tensión, o
conflito,
mesmo o
enfrontamento,
necesario para
medrar, para avanzar,
para eliminar
desamaños e abusos,
para abrir
mundos novos,
para iluminar
esperanzas.
Pero non o
conflito
como nós o
construímos tantas veces,
en base a
intereses egoístas de persoas,
de grupos
sociais e países,
que
frecuentemente repiten historias sabidas,
vellas formas de
dominio,
con aparencias
de novidade.
Paz e conflito
da man,
sosténdose
mutuamente,
como ti, Xesús,
dunha maneira
tan persistente
o soubeches
facer.
Contáxianos,
Xesús.
Acción
¿Estamos sendo
en algo persoas conflitivas? ¿Ou somos tan adaptados, tan indiferentes, que
nada nos move nin nos conmove? Se estamos enredadas nalgún conflito, ¿vivímolo
ao estilo de Xesús? ¿Podemos avanzar algo nisto?
19 de
agosto: luns da 20ª semana do Tempo Ordinario
Evanxeo: Mt 19, 16-22
Nunha ocasión
achegouse a Xesús unha persoa para lle preguntar:
—Mestre, ¿qué
teño que facer de bo para acadar a vida eterna?
El contestoulle:
—¿Por qué me
preguntas acerca do bo? Soamente un é Bo. E, se queres entrar na vida, garda os
mandamentos.
Preguntoulle:
—Cales?
Xesús
contestoulle:
—Non matarás,
non cometerás adulterio, non roubarás, non darás falso testemuño; honra a teu
pai e a túa nai, e ama o teu próximo como a ti mesmo.
O mozo
contestou:
—Todas esas
cousas xa as gardo. ¿Que é o que me falta?
Respondeulle
Xesús:
—Se queres ser
perfecto, vai, vende canto tes e dáo aos pobres, e terás un tesouro no ceo; e
despois ven e sígueme.
Oíndo estas
cousas, o mozo marchou moi entristecido, pois tiña moitos bens.
Meditación
Este pedaciño de
Evanxeo pode axudarnos a caer na conta do frouxas que somos moitas das persoas
que máis ou menos alegremente nos consideramos cristiás. Podemos ser persoas
bautizadas, podemos gardar os mandamentos e cumprir coas prácticas relixiosas
da Igrexa, podemos ter certa atracción por Xesús –todo isto xa non é pouco,
certamente--, pero fáltanos algo moi importante: a dispoñibilidade a facernos
un pouquiño loucos por Xesús, coma Xesús; é dicir, a dispoñibilidade a romper
con pautas sociais establecidas, a ir contracorrente, a embarcarnos con el en
historias de solidariedade a fondo, que nos descolocan a nós mesmas e que
descolocan tamén a xente que nos rodea.
Unha pauta
social moi establecida, case a máis establecida, consiste en prepararse ben
para ter un bo traballo, para gañar ben cartos, para ter unha posición social
envexable e unha vida sobrada, cómoda. A proposta de Xesús vai noutra
dirección: capacitarse si, con habilidades do corpo, da mente e do espírito,
para desenvolvernos ben como persoas, como familia, como comunidade cristiá,
para implicarnos na marcha da sociedade, do mundo, buscando facer del unha
terra de irmáns e de irmás. A meta non é acumular, enriquecerse para unha vida
sobrada; a meta é baleirarse, compartir para unha vida irmandada.
Oración
Xesús,
vexo que es un
mestre no camiño dos desapegos,
no camiño de
baleirarnos dos nosos intereses e comenencias,
no camiño da
liberdade integral,
para facernos
persoas comunitarias e alegres.
Pero cústame
fiarme da túa proposta;
ou digo que non,
que a túa proposta é absurda,
ou digo que si,
pero todo se queda en palabras,
ou no fondo
entendo que si, que tes razón,
pero retírome
tamén entristecido,
porque penso que
os meus bens, da condición que sexan,
son xa a miña
ledicia, a miña vida.
¿Quen romperá en
min as cadeas
que, aparentando
darme firmezas,
me impiden soñar
e voar
nas ás da
irmandade, nas ás de Deus?
Máis ca nunca,
aquí estou,
Xesús, como aprendiz.
Acción
Aprendemos a
liberarnos ao estilo de Xesús dando pequenos pasos de desapego a favor do
comunitario, a favor da demais xente que precisa de nós. A pouco que pensemos,
seguro que se nos ocorren algunhas cousas ás que podemos renunciar para que a
irmandade medre en algo.
20 de
agosto: martes da 20ª semana do Tempo Ordinario
Evanxeo: Mt 19, 23-30
Nunha ocasión
díxolles Xesús aos seus discípulos:
—Asegúrovos que
á xente rica lle vai ser ben difícil entrar no reino dos ceos; repítovolo: élle
máis doado a un camelo pasar polo ollo dunha agulla que a unha persoa rica
entrar no reino dos ceos.
Oíndo aquilo, os
discípulos comentaron abraiados:
—Pero, logo,
¿quen se vai poder salvar?
Mirando para
eles fixamente, díxolles Xesús:
—Si, para a
xente é imposible, pero para Deus todo sé posible.
Entón interveu
Pedro dicindo:
—Pois nós
deixámolo todo e seguímoste. ¿Qué nos vai tocar?
Xesús respondeu:
—Asegúrovos que,
cando chegue o mundo novo e o Fillo do Home sente no trono da súa gloria, vós,
os que me seguistes, sentaredes en doce tronos para xulgardes as doce tribos de
Israel. E toda persoa que por min deixou casas ou irmáns e irmás, ou pai ou
nai, ou fillos e fillas ou leiras, recibirá cen veces máis e herdará a vida
eterna. Hai moitas persoas que son as primeiras e serán as últimas, e moitas
que son as últimas e serán as primeiras.
Meditación
De novo unha
proposta de Xesús que nos descoloca: a xente rica vaino ter moi difícil para
entrar no reino de Deus; é dicir, para sentir como Xesús sente, para enredarse
nas súas historias de irmandade real, para atopar niso o gran gozo da súa vida,
a súa “salvación”. Se isto resulta chocante para nós, moito máis o era para a
xente daqueles tempos, que tiñan moi metido na cabeza que a riqueza era unha
bendición de Deus, e que, ao revés, a pobreza era coma un castigo de Deus.
Podemos ser
persoas ricas de moitas maneiras. Desde logo somos ricas se posuímos moitos
bens, moito diñeiro; os bens e o diñeiro pódennos afogar a vista, o corazón,
para non entender que o máis fermoso da vida é ver a demais xente coma irmá e
tratala en todo coma tal. Tamén podemos ser persoas ricas sendo máis ou menos
pobres, se temos o corazón cego pola chulería, pola ansia de posuír, de
aparentar, de ter poder, e non vivimos a nosa pobreza coma un camiño que nos
leve a facernos máis solidarios uns dos outros e a construír unha convivencia
nova na parroquia, no pobo, baseada na unión, na colaboración, na defensa da nosa vida, dos nosos dereitos.
A renuncia a
sermos persoas ricas desa maneira supón abrirnos a outras riquezas maiores, que
se nos ofrecen gratuitamente nunha morea de relacións marcadas polo agarimo e
pola solicitude mutua.
Oración
Todo é posible
para ti, meu Deus.
É posible
liberarme do
atractivo dos cartos, do poder, do
figurar.
É posible
descubrirme o
atractivo maior da pobreza solidaria.
É posible
gozar co gozo
humanísimo de tratarme con calquera persoa coma irmá.
É posible
vivir feliz
contracorrente, porque me sae da alma.
É posible
soñar cunha
terra nova, cun ceo novo.
É posible
descubrirte, meu
Deus, coma un Deus rompedor,
que abres
camiños novos de felicidade
e nos dás forzas
para avanzar por eles.
Todo é posible.
Grazas, meu
Deus.
…….
Todo é posible
para ti, meu Deus.
É posible
liberarme do mal
xenio co que trato á xente da casa.
É posible
renunciar o
rancor que manteño con ese veciño que ben sabes.
É posible
aprender a
perdoar a quen tanto me custa.
É posible
termar das
poucas unións que se dan entre a veciñanza.
É posible
deixar de actuar
coma un comenencias.
É posible
soñar co común e
construílo pouco a pouco.
É posible
verte a ti ao
noso lado coma alguén que nos ama,
nos comprende e
nos acompaña sempre.
É posible.
Grazas, meu
Deus.
Acción
Podemos pensar
nalgunha cousa boa á que razoablemente nos gustaría chegar, pero da que
desistimos, porque non confiamos nas nosas forzas. ¿Sería posible conseguila
cambiando de actitude, fiándonos máis de nós mesmos/as, da xente que nos rodea,
do Deus que sempre nos acompaña? Tentémolo, a ver.
21 de
agosto: mércores da 20ª semana do Tempo Ordinario
Evanxeo: Mt 20, 1-16
Nunha ocasión
Xesús contoulles aos discípulos esta parábola:
—O reino dos
ceos parécese a un propietario que saíu pola mañá cedo a contratar persoas que
andasen ao xornal para a súa viña. Axustou con elas o xornal dun denario e
mandounas á súa viña. Saíu outra vez á media mañá e atopou outras persoas sen
traballo na praza. E díxolles:
—Ide vós tamén á
miña viña e dareivos o xusto.
Elas foron. De
novo saíu polo mediodía e pola tarde, e fixo o mesmo. Pero aínda volveu saír á
tardiña; atopou outras persoas paradas na rúa e díxolles:
—Pero, ¿qué
facedes aquí todo o día sen traballar?
Eles
responderon:
—É que ninguén
nos contratou.
El díxolles
entón:
—Ide vós tamén á
miña viña.
Anoitecendo xa,
díxolle o dono da viña ao administrador:
—Chama os
xornaleiros e xornaleiras e págalles o xornal; empezas polas últimas e acabas
polas primeiras.
Chegan as da
derradeira hora e dálles un denario a cada unha. Cando chegaron as primeiras
coidaron que lles darían máis, pero tamén recibiron cadanseu denario. Ao
recibilo, murmuraban contra o propietario:
—Esas, as
derradeiras persoas, traballaron unha hora só e trátalas igual ca nós, que
aturamos o peso e a caloraza do día.
Pero el replicoulle
a unha delas:
—Amiga, non che
fago ningunha inxustiza. ¿Non axustamos un denario? Pois colle o teu e vaite. E
logo, se quero darlle á última igual ca a ti, ¿non teño dereito a facer o que
quero co que é meu? ¿Ou é que ti ves con mal ollo que eu sexa bo?
Así, dese mesmo
xeito, os últimos serán os primeiros e os primeiros serán os últimos.
Meditación
Estamos ante
unha parábola que nos introduce, coma ningunha outra, na cerna da mensaxe e do
estilo de vida de Xesús. Paga a pena pararse a fondo ante este relato. Remoelo
ben, deixar que nos invada e que nos afecte en todas as dimensións do noso ser.
Deus é universal e non se limita a certas culturas e tradicións relixiosas.
Deus é espléndido, desmedido, cun corazón sen límites, que non se rexe por criterios
humanos de xustiza, senón polo afán louco de que todos os homes e mulleres do
mundo poidan gozar da súa esplendidez.
Este evanxeo
invítanos a non desesperar polo pouco que poidamos ter feito ou esteamos
facendo por entrar na onda de Xesús, na onda de Deus. Invítanos a non desprezar
a ninguén; é raro que en algo polo menos non andemos todos, todas, buscando o
rostro de Deus, aínda que sexa por camiños raros. Invítanos a entrar na
esplendidez de Deus, gozando dela e practicándoa coa demais xente. Invítanos a
non pechar portas antes tempo. Invítanos a apuntarnos á proposta de Xesús,
canto máis antes mellor, porque canto máis antes o fagamos, máis antes tamén
viviremos mellor a nosa vida cos seus gozos e traballos. ¿En que consiste esa
esplendidez de Deus? Non o sabemos ben, intuímolo. Xesús é o mellor exemplo da
esplendidez de Deus. Este evanxeo invítanos a vivir espelidas cara todo tipo de
solidariedade ao estilo de Xesús e a morrer confiadamente nun Deus que nos
sorprenderá pola súa inmensa xenerosidade.
Oración
“¿Ou é que ti
ves con mal ollo
que eu sexa bo?”
¿Ves con mal
ollo que eu te queira tantísimo
a pesar da túa
vida en tantas cousas desamañada?
¿Ves con mal
ollo que eu me arrime con tenrura
a tantas persoas
da rúa abandonadas, alcohólicas, perdidas?
¿Ves con mal
ollo que non desespere amorosamente
dos que xogan
coa dignidade das criaturas máis débiles?
¿Ves con mal
ollo que me arrime coma unha nai
a quen rexeita a
miña preferida xente refuxiada?
¿Ves con mal
ollo que me afane tolamente
por incluír e
non rexeitar, por abrir e non pechar, nunca, en nada?
¿Ves con mal
ollos que cada mañá, mediodía ou tardiña
saia incorporar
xente para a irmandade real
coa mesma
paciencia, coa mesma paixón?
¿Ves con mal
ollo que chame incansablemente á túa porta,
esperando de ti
un chisco de loucura amorosa, servidora?
Acción
Podemos mirar a
ver se nalgún aspecto, con algunha persoa ou grupo social, somos dad@s a
excluír, a marxinar, a desatender, porque xa damos a cousa por perdida.
Retomamos iso desde o talante que Xesús nos propón no nome do Deus no que el
cre.
22 de
agosto: xoves da 20ª semana do Tempo Ordinario
Evanxeo: Mt 22, 1-14
Nunha ocasión
Xesús faloulles de novo en parábolas aos sumos sacerdotes e aos anciáns do
pobo, dicíndolles:
—Parécese o
reino dos ceos a un rei que celebrou o casamento do seu fillo. Mandou os seus
criados que fosen chamar pola xente convidada á voda, pero a xente non quixo
ir. Volveu mandar outros criados encargándolles que lle dixeran á xente
convidada: “Teño preparado o banquete, xa matei os becerros e outros animais
cebados; todo está disposto, vide á voda!”. Pero a xente non lle fixo caso;
houbo quen marchou para as súas leiras, houbo quen foi aos seus negocios, e os
demais botáronse aos criados, maltratáronos e matáronos.
Entón o rei,
todo indignado, mandou os seus exércitos, que acabaron cos asasinos aqueles e
prendéronlle lume á cidade. E díxolles aos seus criados: “A voda está
preparada, pero a xente convidada non a merecía. Así que ide ás encrucilladas
dos camiños e a canta xente atopedes convidádea á voda”. Saíron os criados aos
camiños e xuntaron a toda a xente que foron atopando, boa e mala, de xeito que
a sala da voda encheuse das persoas convidadas.
Cando entrou o
rei para saudar a xente convidada, viu un home que non vestía traxe de voda e
díxolle: “Amigo, ¿como entraches aquí sen traxe de voda?” El ficou caladiño.
Entón o rei díxolles aos camareiros: “Atádeo de pés e mans e botádeo fóra, ás
tebras, onde será o pranto e máis o renxer dos dentes”. Porque son moitas as
persoas chamadas, pero poucas as escollidas”.
Meditación
Unha parábola
dura para os xefes relixiosos xudeus daqueles tempos, que co seu pobo foron
invitados á festa do amor que Deus ofrecía na persoa de Xesús, o noivo.
Enredados coas súas leiras, cos seus negocios, coas súas seguridades, coas súas
ideas relixiosas, coas súas comenencias, co seu medo ao novo de Deus,
rexeitaron a invitación, e priváronse a si mesmos da gran experiencia de amor
festivo, comunitario, concreto e universal, que Xesús ofrece como don e como
tarefa.
Parábola tamén
clara e esixente para todos e todas nós, persoas cristiás do tempo presente.
Somos xente que, sen dúbida, en moitas ocasións estamos tan enredada en mil
ocupacións, tan absorbida por unha vida
branda, tan desconfiada xa de que de Deus, de Xesús, nos poida chegar algo
atractivo, bo para as nosas vidas, que rexeitamos as invitacións de Deus, e
ímonos excluíndo do gozo de vivir envoltos en amores, traballando amores,
celebrando amores.
Oración
Bo oficio e
beneficio o que me deches, meu Deus!
Todo ten que ver
con casamentos,
con unións
íntimas e encontros animadores,
con compartir
mesas comúns e alentos solidarios,
sempre, en todo,
sen límite ningún.
Así es ti de
espléndido e xeneroso!
E andar, claro,
con traxe de vodas,
co corpo áxil,
aceso, case transfigurado,
co espírito en
amores recios,
simples,
intelixentes, cotiáns, verdadeiros,
facendo do común
a lei de vida.
Converterme así
gustosamente
en vivo
anunciador/a da felicidade que nos xunta,
co paso lixeiro
que só ti, meu Deus,
es quen de
darme.
Bo oficio e
beneficio o que me deches, meu Deus,
gustador/a e
anunciador/a de vodas!
Acción
Se nos paramos
un pouco, podemos ver que nos chegan moitas invitacións a cousas de unión, de
solidarizarse, de mesturar vidas, gozos, traballos… Son coma os criados e
criadas de Deus que a diario nos traen a súa invitación á festa do amor.
¿Andamos ao quite, para acoller esas invitacións e entrar na rolda de Deus?
Seguro que poderemos mellorar moito niso.
23 de
agosto: venres da 20 semana do Tempo Ordinario
Evanxeo: Mt 22, 34-40
O fariseos,
cando oíron que Xesús lles tapara a boca aos saduceos, reuníronse e un deles,
que era xurista, preguntoulle, para poñelo a proba:
—Mestre, ¿cal é
o mandamento máis importante da Lei?
El respondeulle:
—“Amarás o
Señor, o teu Deus, con todo o teu corazón, con toda a túa alma e con todo o teu
entendemento”. Este é o mandamento primeiro e mais grande. O segundo é
semellante a el: Amaras o teu próximo como a ti mesmo. Destes dous mandamentos
dependen a Lei enteira e máis os Profetas.
Meditación
Xesús, bo
herdeiro da mellor tradición relixiosa do seu pobo, tiña moi claro que o amor a
Deus, por moi intenso que fose, e precisamente por selo, non se podía arredar nunca
do amor ao próximo, ata o punto de que este, o amor ao próximo, é o que
demostra a autenticidade do amor a Deus. Nós, onte coma hoxe, empeñámonos en
arredar estes dous amores, e así podemos rezar, ir á Misa, cumprir –como
dicimos— cos nosos deberes relixiosos, e ao tempo despreocuparnos da xente que
precisa de nós. ¡Como se o primeiro deber relixioso non fose precisamente ese
de mirar pola xente vulnerable que nos rodea, na familia, na parroquia, na
sociedade, no mundo. Hoxe falamos de “mística de ollos abertos”; é dicir: ser
unha persoa verdadeiramente apaixonada por Deus, pero cos ollos, co corazón,
coa vida totalmente aberta ás persoas que rodean, con ánimo de acollelas,
acompañalas, servilas.
Oración
Que a túa
verdade, Xesús,
prenda en min.
Prenda en min o
teu estilo,
a túa
autenticidade,
o teu cego
empeño por Deus
e o teu cego
empeño pola xente:
gozar sabéndome
fillo ou filla de Deus
e comprometerme
con humildade
con esa
dignísima condición miña;
gozar sabéndome
irmán, irmá,
de calquera
persoa coa que me cruce na vida,
e comprometerme
con afouteza
na tarefa
preciosa de vivir en irmandade.
Así, así,
así me gustaría
ser eu ao teu carón, Xesús.
Acción
¿Como estamos
levando nós esta dobre paixón que enchía o ánimo de Xesús?
¿Como o vivimos?
¿En cal das dúas coxeamos máis? ¿Que podemos facer para mellorar algo?
24 de
agosto: sábado da 20ª semana do Tempo Ordinario. Festa de san Bartolomeu,
apóstolo.
Evanxeo: Xn 1, 45-51
Unha vez Felipe
atopou a Natanael (tamén chamado Bartolomeu) e díxolle:
—Encontramos a
aquel de quen escribiu Moisés na lei e máis os profetas, a Xesús, o fillo de
Xosé, de Nazaré.
Contestoulle
Bartolomeu:
—¿E de Nazaré
pode saír algo bo?
Felipe díxolle:
—Ven e verás.
Viu Xesús a
Bartolomeu, que se achegaba, e dixo del:
—Aí tedes un
verdadeiro israelita, en quen non hai dobrez.
Preguntoulle
Bartolomeu:
—¿E de que me
coñeces?
Contestoulle
Xesús:
—Antes de que
Felipe chamase por ti, cando estabas debaixo da figueira, vinte.
Respondeulle
Bartolomeu:
—Mestre, ti es o
Fillo de Deus, ti es o rei de Israel.
Díxolle entón
Xesús:
—¿Por qué che
dixen que te vin debaixo da figueira, xa cres? Pois cousas máis grandes has
ver.
E concluíu:
—Con toda
verdade volo aseguro: habedes ver o ceo aberto e os anxos de Deus subindo e
baixando onda o Fillo do Home.
Meditación
Este relato
conta algo de cómo Natanael ou Bartolomeu se incorporou ao grupo de Xesús: un
amigo levouno onda Xesús, e quedou seducido por aquela primeira conversa con
Xesús. Saíron a relucir as súas desconfianzas, pero Xesús chegoulle ao corazón
e aquilo foi o comezo dunha fonda amizade, dun sincero seguimento que o
marcaría para toda a vida. Quedan así subliñados os dous momentos que
normalmente ten todo proceso de seducción por Xesús e polo seu estilo de vida:
que alguén nos fale del, máis coa vida que coas palabras, e que nalgún momento
teñamos nós o noso propio encontro persoal con Xesús no noso interior, na nosa
fe.
O relato pódenos
servir para recordar como foi ou está sendo a nosa vinculación con Xesús. Seguro
que alguén dalgunha maneira, máis ou menos convincente nos falou de Xesús e do
seu regalo para a vida; hai que agradecerllo; quizais tamén xa experimentamos
en por nós que realmente o que se nos dixera de Xesús era tal cal, ou moito
máis incluso. Pode ser tamén que non, que aínda esteamos no aire, e que siga no
noso corazón a pregunta de Bartolomeu, revestida de calquera dúbida ou
resistencia,: ¿De Nazaré pode saír algo bo?
Oración
Canto ansío
atoparme contigo, Xesús!
Canto ansío
deixar de vivir de herdades,
de palabras e
experiencias alleas,
por moito que as
agradeza!
Canto ansío
bater contigo,
co misterio
humano e divino que vai contigo,
para abrirme a
el sen reservas,
e deixar que
modele toda a miña vida!
Do xeito que
sexa bater contigo,
para levarte
firme no meu corazón
alentando todos
os meus camiños
marcando todas
as miñas solidariedades,
abríndome o
acceso a Deus coma Nai
e a cada persoa
que en cada momento atope, coma irmá.
Canto ansío
atoparme contigo, Xesús!
Acción
É posible que
hoxe mesmo Xesús saia ao noso encontro da maneira menos pensada, sobre todo a
través de persoas ou situacións de pobreza, de debilidade, que é onde el está
especialmente presente. Acollámolo. Se podemos, coma Felipe, compartamos ese
encontro, falemos de Xesús con algunha persoa familiar ou amiga.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Reservámonos o dereito de determinar que comentarios non deben ser publicados co obxectivo de manter un diálogo respetuoso, enriquecedor e fluido.